کتاب قشنگ و کم حجمیه درباره مرگه
نه ازین مزخرفا یا ترسناکا یا حتی فلسفیا
درباره بهشته
داره توش میگه شاید بهشت ما همون لحظه قشنگی باشه که حاضریم هزاران بار زندگیش کنیم
داره میگه بهشت شاید اون جنگل با رودی از شیر نباشه
در عوض همون لحظه ای باشه که خیلی خوشحال بودی
فرقش اینه که میتونی اون لحظه رو تا بینهایت زندگی کنی بدون اینکه برات تکراری بشه یا خسته کننده بشه
بدون ترس از تموم شدنش میتونی تا ابد با همون روزای قشنگ زندگی کنی
همپنین توش خیلی درباره این حرف میزد که زندگی ما چقد بهم وابسته است و ما چقد تحت تاثیر رفتارهای افرادی قرار میگیریم که شاید حتی نشناسیمشون
جزو کتاباییه که قشنگی های مرگو بهت نشون میده و بهت میفهمونه که شاید مرگ اون مفهوم عجیب غریبی که ما ازش ساختیم نباشه و خیلی ملموس تر از اونی باشه که فکرشو میکنیم
خلاصه خوشحالم که خوندمش

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63