اهای بیگیلیایه هفته دیگه عیده ها
میدونم هزار و یک جور بدبختی هست
ولی هیچ حواستون هست که جز همین اداب و رسوم قشنگ بهونه دیگه ای برای شادی و دلخوشی نداریم؟؟؟؟
بیاین حال خوب برای هم بسازیم
با امیدی بی نهایت
برای ابدیت

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74