19 اسفند 1398

خرید بک لینک

سلام

می نویسم بماند برای آیندگان

( اصلا آیا آیندگان به ما اهمیتی میدن ؟

ما چقد به اونا اهمیت میدیم؟ اصلا چرا باید به ما اهمیت بدن ؟)

ده روز دیگه عیده

ما سه هفته ست که تو خونه هامون قرنطینه ایم .

امسال سال سختی بود . بیشتر از هر وقت دیگه به عید ، به شادی و محبت و همدلی نیاز داشتیم .

لازمه سختی های امسال رو یاداوری کنم؟؟؟

به ترتیب عرض می کنم : سیل ، گرونی ، گرونی دوباره ، گرونی سه باره به همراه بنزین ، کشته های آبان ، شهادت سردار قاسم سلیمانی ، حمله به پایگاه عین الاسد ، سقوط هواپیما ، کرونا و ...

تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل

امسال عید رو هم ازمون گرفتن . یه موجود چند نانومتری با چاشنی بی احتیاطی مردم و بی تدبیری مسوولین تبدیل به یک فاجعه تاریخی شد.

این چند وقته به همه چی و همه کس شک دارم . حتی موجودیت خودم . به تنها چیزی که شک ندارم اینه که ما صاحب داریم . اگر نداشتیم ، بعید بود تا الان دووم می آوردیم.

امیدوارم دفعه بعد که کسی این متن رو میخونه حالش از الان ملت ایران بهتر باشه .

اگر در آینده ایران پیشرفت کرد بدونین بخاطر پوست کلفتی آدمایی مثل ما بود

با امیدی بی نهایت

برای ابدیتی بی نهایت زیبا

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: جمعه 23 اسفند 1398 ساعت: 22:50

صفحه بندی