یکم خوشگذرونی

متن مرتبط با «نخونن» در سایت یکم خوشگذرونی نوشته شده است

لطفا ادم بزرگا این متنو نخونن...

  • نیلوبلاگ

    سلام من یه کنکوری هستم و بلندپرواز...فک نکنم کسی در ایران باشه که ندونه کنکور چیه پس نیازی به توضیح نیست کنکور خیلیا رو عوض میکنه و خیلیا رو عوضی و من دوست ندارم جزو هیچکدومشون باشم چون خودمو دوست دارم درسته اسم وبلاگم خوش گذرونیه ولی مگه میشه بدون دل خوش خوشگذروند؟؟؟ میخام بنویسم که حالم خوب شه و شمام مجبور نیستین بخونین یه بنده خدایی به من گفت پس کی بزرگ میشی و من کلی ناراحت شدم فکر کردم فکر کردم به این که چرا بزرگ نمیشم؟؟؟ به این نتیجه رسیدم که من از ادم بزرگا بدم میاد....از منطقی بودن بدم......

    ادامه مطلب