من یه کنکوری هستم و بلندپرواز...
فک نکنم کسی در ایران باشه که ندونه کنکور چیه پس نیازی به توضیح نیست
کنکور خیلیا رو عوض میکنه و خیلیا رو عوضی و من دوست ندارم جزو هیچکدومشون باشم چون خودمو دوست دارم
درسته اسم وبلاگم خوش گذرونیه ولی مگه میشه بدون دل خوش خوشگذروند؟؟؟ میخام بنویسم که حالم خوب شه و شمام مجبور نیستین بخونین
یه بنده خدایی به من گفت پس کی بزرگ میشی و من کلی ناراحت شدم فکر کردم
فکر کردم به این که چرا بزرگ نمیشم؟؟؟
به این نتیجه رسیدم که من از ادم بزرگا بدم میاد....از منطقی بودن بدم....خب بدم میاد مگه زوره؟؟؟
که چی بزرگ بشم؟
بزرگ شدن چه چیز زیبایی داره؟
بچه بودن کلی مزیت داره....تو میتونی از اسمون ابی لذت ببری...با یه بستنی بری بهشت....به همه لبخند بزنی و نگران قضاوت بقیه درباره خودت نباشی
لطفا اگر کسی زیبایی خاصی در بزرگ شدن میبینه به منم بگه
من تصمیم گرفتم از کنکور لذت ببرم چون از هرکاری لذت بردم توش بهترین شدم
لذت بردن باعث میشه تو اون کارو با عشق انجام بدی
خلاصه که این چند وقته کلی فکرم مشغول بود
عاره اما الان حالم خوبه
یاد گرفتم به هرکسی اجازه ندم که درباره شخصیتم اظهار نظر کنه
بهرحال خواهرا برادرا نذارین هرکسی لیچار بارتون کنه
اگر کرد شمام بارش کنین





