نام اثر:تهران ، مهدی عرشیان xa0 یاد اون کودک سوری افتادم..... چه مهاجران زیادی داریم تو شهرمون که بی صدا میمیرن و هیچکس نمیفهمه.... به امید ظهور تنها گشایشمان.... ...