یاد اون کودک سوری افتادم.....
چه مهاجران زیادی داریم تو شهرمون که بی صدا میمیرن و هیچکس نمیفهمه....
به امید ظهور تنها گشایشمان....

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال میکنید
برچسب: مهاجرسرا,مهاجرت به کانادا,مهاجرت به آمریکا,مهاجرت به استرالیا,مهاجرت,مهاجرانی,مهاجرت به آلمان,مهاجرت به سوئد,مهاجر,مهاجرت به نیوزلند, نویسنده: بازدید: 140