یکم خوشگذرونی

متن مرتبط با «انسان شناسی» در سایت یکم خوشگذرونی نوشته شده است

انسان

  • نیلوبلاگ

    انسان موجودیست که زیاد موجود نیست !! ...

    ادامه مطلب
  • بیایید حقیقت دختر بودن را بشناسیم....

  • نیلوبلاگ

    xa0به نام او... میگن آدما شبیه قصهها و افسانههای کودکی شون هستن پس شاید وضعیت امروز جامعهی ما پیش بینی شده بوده!!! قهرمانای دوران کودکی ما کیا بودن؟ یادته؟! سیندرلا، زیبای خفته، سفیدبرفی و... نقطه مشترک همهی این به ظاهر قهرمانها یکی بود...زیبایی...پس نباید تعجب کنیم که کشورمون نرخ بالایی در جراح زیبایی داشته باشه. ازحرفم اشتباه برداشت نکنید من نمیگم زیبایی خوب نیست اتفاقا همهی انسانها میل طبیعی به زیبایی دارند اما الان زیبایی شده تنها محور زندگی دخترای ما. تو تمام قصههای کودکی ما دخترا آخرش خوشب...

    ادامه مطلب