
اگر ادمکی چوبی بودی آرزوی این را داشتی که xa0 ای کاش آهنی بودی و اگر آهنی بودی به گمانت آدمکی برفی بودن لذتی دیگر داشت و کاش ها و کاش های دیگر آآآآآآآآآآآآآآخ پینوکیو آدمک چوبی من برگرد به دنیای خودت انسان بودن درد دارد من یک انسانم... (ف.س) xa0 برگرفته از وبلاگ : یکی انگار هوای مارو داره ( تو لینکام هست)...
ادامه مطلب