
سلام من یه کنکوری هستم و بلندپرواز...فک نکنم کسی در ایران باشه که ندونه کنکور چیه پس نیازی به توضیح نیست کنکور خیلیا رو عوض میکنه و خیلیا رو عوضی و من دوست ندارم جزو هیچکدومشون باشم چون خودمو دوست دارم درسته اسم وبلاگم خوش گذرونیه ولی مگه میشه بدون دل خوش خوشگذروند؟؟؟ میخام بنویسم که حالم خوب شه و شمام مجبور نیستین بخونین یه بنده خدایی به من گفت پس کی بزرگ میشی و من کلی ناراحت شدم فکر کردم فکر کردم به این که چرا بزرگ نمیشم؟؟؟ به این نتیجه رسیدم که من از ادم بزرگا بدم میاد....از منطقی بودن بدم......
ادامه مطلب
اگر ادمکی چوبی بودی آرزوی این را داشتی که xa0 ای کاش آهنی بودی و اگر آهنی بودی به گمانت آدمکی برفی بودن لذتی دیگر داشت و کاش ها و کاش های دیگر آآآآآآآآآآآآآآخ پینوکیو آدمک چوبی من برگرد به دنیای خودت انسان بودن درد دارد من یک انسانم... (ف.س) xa0 برگرفته از وبلاگ : یکی انگار هوای مارو داره ( تو لینکام هست)...
ادامه مطلب