ای کاش آهنی بودی
و اگر آهنی بودی به گمانت آدمکی برفی بودن لذتی دیگر داشت
و کاش ها و کاش های دیگر
آآآآآآآآآآآآآآخ پینوکیو
آدمک چوبی من
برگرد به دنیای خودت
انسان بودن درد دارد
من یک انسانم...
(ف.س)
برگرفته از وبلاگ : یکی انگار هوای مارو داره ( تو لینکام هست)
یکم خوشگذرونی...ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال میکنید
برچسب: آدمک,ادمک سلام,ادمک سوگند,ادمک صادق,ادمک سلام از سوگند,ادمک اخر دنیاست بخند,ادمک سلام سوگند,ادمک چوبی,ادمک گودیناف,آدم کوتوله ها, نویسنده: بازدید: 160