اتفاقات عجیب

خرید بک لینک
سلام

بازم تو این مدت اتفاقای جدید افتاد

اولیش اینکه اعتیاد به نوشتن من کم کم از نوشتن تو دفتر داره تبدیل میشه به نوشتن تو وبلاگ

این هم چند تا بدی داره و هم چند تا خوبی

خوبیاش اینه که آشناهات هیچ وقت ننیتونن پیداش کنن و به راحتی میتونی توش اسم ببری

دومیش اینه که نوشته هات هیچ وقت گم نمیشه یا از بین نمیره

بدیشم اینه که بقیه میتونن بخونن و یجورایی حریم شخصیت میریزه البته خب میتونی از مشورت هاشون هم استفاده کنی پس در نهایت بازم اینم خوبه

اتفاق عجیب بعدی انتخاب رشته است

چند روز پیش مامانم میگفت تحت هیچ شرایطی حد خودتو با حرفای هیچ کسی پایین نیار چه مشاورت باشه چه بابات باشه

اوایلش که بخاطر رتبه ام اصلا رغبت نمیکردم برم سراغ انتخاب رشته

بزور خودمو هل دادم و یه کارایی کردم

امروز پیش اقای شمشیری بودیم

قران باز کردیم سوره مایده اینه پنجاه و یک تا شصت و چهار اومد

من به نیت بیوتکنولوژی گرفتم ولی تو قران کلا میگفت خارج رفتنو از ذهنت بنداز بیرون

اقای شمشیری گفت اگر بری خیلی سختی میکشی و پونزده سال میدووننت تا مدرکتو بهت بدن

گفت عملا یه کاری میکنن که برنگردی کشورت.....

چی بگم والا

بدی استخاره اینه که وقتی گرفتی نمیشه رو حرفش حرف زد

پس فردا نتیجه اش صد برابر بدتر میشه و گردنت رو میگیره

از یه طرف مملکت جای موندن نیست

توش نه امنیت روانی داره نه امنیت اقتصادی

از یه طرفم هر کشوری بری کنار اومدن با یه فرهنگ کاملا جدید اصلا کار آسونی نیست

مییدونی تو قران اومده بود که یهود و نصارا باهات دوست نمیشن مگر اینکه مثل اونا بشی

بعدش گفته بود البته پشت کردن شما به خدا ضرری برای خدا نداره اما یه روزی خدا گروهی رو میاره که هم اونا خدا رو دوست دارن و هم خدا اونا دوست داره

ینی اگر من برم و شبیهشون بشم خدا منو دوست داره اما محبت من به خدا کم میشه

هممون میدونیم که نمیشه رفت امریکا و شبیهشون نشد....

خلاصه گنگم

از یه طرف دلم قرصه که تهش همه چی خوب میشه

از یه طرفم موندم که اگر بیوتک برم باید ایران بمونم

یا اگر بخوام برم باید کلی بدبختی بکشم

ببین حقیقتش من از بدبختی نمیترسم

خدا ما رو نمیذاره بدبخت بشیم

اما ترس من از بی جواب موندن سوالامه

میخام بازم برم پیش شمشیری و ازش سوال بپرسم

حداقل سوالای ادمو با مهربونی جواب میده

از داداش سوال میپرسی همیشه اخرش به داد زدن و تکرار شصت دفعه یه حرف میرسه

خلاصه که میدونم سال تا سال کفتر اینجا پر نمیزنه

ولی اگر کسی گذرش به اینجا افتاد برام دعا کنه

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:43

صفحه بندی