فرزند آخر خانواده

خرید بک لینک
همه فک میکنن بچه آخرر بودن چه کیفی داره

ولی من خسته شدم

اقا من نمیدونم باید چیکار کنم که بفهمم طفل صغیر نیستم و واقعا میتونم کارامو خودم بکنم

خسته شدم اینقد همه برام تصمیم گرفتن

خسته شدم از اینکه اینقد لیچار بارت میکنن و توحق نداری جوابشون بدی چون کوچکتری

خسته شدم از اینکه اینقد بهم کار میگن بعدم که میگی خودت انجام بده بهشون بر میخوره

انگار همه وسایل اونا برا خودشون همه وسایل منم برا اوناس

عاغا درسته با محبتن قبول

نمیدونم چرا هر وخت غر میزنم ولی بعدش دلم قبول نمیکنه دوسشون نداشته باشم

حتی از اینهمه مهربونی خودمم خسته شدم

از اینکه اینهمه نمیفهمن هم خسته شدم

چی بگم والا

حتی حق ندارم تنها باشم

احساس میکنن اگه تنها باشم ینی حتما دارم میمیرم

چی بگم والا

واقعا لازم دارم یه چند روزی تنهایی زندگی کنم

از اینکه اینقد همه تو زندگیم دخالت کردن خسته شدم

چرا ادما به خودشون اجازه میدن جای بقیه تصمیم بگیرن؟

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:43

صفحه بندی